N & M

Har inte skrivit på tre dagar nu.´

I tisdags red sara nanda var upp och ner duktig visa minuter var hon ass jobbig vissa var hon hur fin som helst.
Sara sa att jag skulle rida på men skritta mest.

BENET BRA =)

I onsdags red jag i ridhuset bella var med mig det gick bra hella första början till 30 minuter nanda var lite jobbig men var bra lungn men då när jag började trava så sprang hon bara på och lysnade inte ett skit blev lite strässad men var endå lung. Jag red på kvällen det var skit mysigt red kl 7 iställe för kl 6.

Allt är jobbigt nu nanda har fått skav sår i munen och hon är skit jobiig att rida, mamma och pappa bråkar ass mycket, JAG SAKNAR DANSA
det är fan inte det lättaste med häst det är press på en hela tiden och man kan aldrig bara skita i hästen utan varje dag ska man dit och mocka byta vatten göra maten och så men endå så älskar jag det även fast jag sitter och gräll gråtter vissa dagar men det är det bästa som har hent mig.

BENET ÄR BRA =)


I tordags red jag och anna utt vi tog lilla svängen det gick bra frida sprang bredvid vi travade skrittade mest och galloperade anna var lite rädd men det gick skit bra foxy var dukting och nanda bäst.
red henne lite på tygen hade gummisnod.

Foxy brukar stegra bocka ute så anna har blivit rädd men nu vågade hon GO ANNA
 
Vila på fredag BENET BRA =)
 

I fredags hadde jag utsläpp på mårgon lungt i stallet nanda stog och jag var på yoga har strekt mig någon stans i
ryggen har skit ont =S hur ska jag göra i mårgon.
i mårgon tängte jag rida i ridhuset men en tjej som heter Nora hon och hennes mamma kommer på besök och har hyrt ponny på ridskolan så därför ska dom rida i ridhuset med mig.
Nora är en liten tjej går i ettan en gulig tjej
sedan i mårgon ska jag mamma anna & emma på tjej kvälll i stallet.

HAR EJ KOLLAT BENET =S


                                                                              HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0