N & M

Heej,
Just nu sitter jag fram för datorn med badroken på mig JAG SPRANG jag är stolt eller inte när jag sparng jag hade ingen kondis men ska nu springa varje dag, ska snart gå och lägga mig ska upp kl 9 i morgon jag ska padla med bröderna =)
har inte vart med dom på länge vi bor ju på olika ställen men jag vill ändra det. Dom kommer i morgon kl 9 men jag antar att jag kanske måste gå upp kl halv eller? jaja men jag måste f ut mamma & pappa fårn mitt rum dom tittar på min tv sen ska jag smörja in mig med body ... och måla naglarna sen ska jag sova kommer titta lite på tv oxå jag har nu lagt in bilderna det blev inga bra på nanda för hon hade flug huva på sig.

Bild på Nand och från målningen: det såg ut som på höger sida och blev som vänster skilnad =)?


I morgon ska jag försöka skriva svårt men ska försöka,  Mamma ska rida masala och M Nanda medans jag är på vattnet.


HARE BRA BAJSBJAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0