I want to move

Heej bloggen, nu är jag hemma från två helt underbara dagar, det har varit så roligt.
Man har träffat de som kanske kommer in och det känns som en rolig grupp.
Dagen i går började med att man fick sitt rum och lite informatin samt att man fick prata lite med de andra tjejorna. Sedan var det middag och efter träffade vi alla ettor och så gjorde de tipsrunda till slottet där vi hade staffet och lite sånt. Det var roligt och bra för då fick man prata mycket med ettorna vad de tyckte och så. Efter det så gick alla till sina rum, vi i vårt och några från ett annat kom och så körde vi lite kortspel men sedan frågade ettorna om vi ville gå till dom så det gjorde vi. Vi var där ett tag sedan gick vi hem och sov.

Dagen efter så började med stalltjänst som var enkel för vi var så många det var vi 25 och ettorna så det blev många. Efter det var det frukost och sedan utdelning av hästar jag fick en som hete levado tror jag han var 170 så det var lite andulunda med stora steg och mycket häst man satt på. Det gick jätte bra att rida, hästarna var så fina. När vi hade ridit typ ett tag så fick vi byta till en annan jag fick en som hete gangster boy, den hade lite mer steg men var lika fin som den andra denna var lite mindre. Men jag blev jätte nöjd måste verkligen tacka min ridlärare som har lärt mig allt. Jag fick feedback efter och de sa att jag hade en bra grund sits och det fanns möjligheter för mig att utvecklas så jag kan gå på RS.

Men dagarna har varit jätte roliga man har fått en mer blick hur allt är och hur det ska vara och känas. Jag har verkligen inte ångrat mig mer och mer vill jag gå där. Men vi får se första juni får vi se, jobbiga är att jag är på ridläger så ni får veta veckan efter. Om jag gråter för jag inte kommit in eller för att jag har kommit in :).
Men om jag skulle komma in så flyttar jag 23 agusti.

Här kommer lite bilder och en vido på Gangster boy och jag den andra vidon är på uppladning.
Strömsholmströmsholm  agria stallet
MoaMoa
De sista bilderna är något som pappa tog varje gång jag hoppade av.
Han är lite konstig men nu fick ni nästan se hur hästarna såg ut lite kan ni se på filmen också



Andra filmen kanske kommer senare
hare bra
i morgon skiver jag om tävlingen :)
//N&M

Kommentarer
Postat av: Fanny

vad duktig du e moa:)

2010-05-13 @ 18:27:32
URL: http://fankylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0