I am unconditionally and irrevocably in love whit my horse

Heej bloggen, ett tag sen jag vet, förlåt. Men har varit sista veckan i skolan och har inte haft tid till något. I morgon har jag sista redovisningen i engelska och håller på plugga på presentationen nu.

Detta har hänt
Jag har tävlat med 54,18 % berättar mer om det i morgon kanske
har varit och firat min kompis
blivit klar med allt i skolan, nästan har tre saker kvar sen sommarlov
jag har jobbat mer än 50 timmar matte
Jag har ridit på ridskolan :)
Zelina mitt gudbarn har varit här och ridit
jag har varit riktigt sjuk
Nanda har släpps på sommarbete
Och annars mycket bra

tänkte göra ett kort inlägg för att jag ska ner till stallet om några minuter. Men skriver mer i morgon hoppas jag, lägger ut filmen från när Nandas släpps på bete, förlåt för mitt garv i filmen och i bland blir det skakigt.


hare bra //N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0