That's the way our life should be

Heej bloggen, skrev inget i går, men jag orkade inte så jag skriver i dag.

Gårdagen var jätte mysig, jag sov hos Elin och på morgonen var det bra väder så vi drog till stranden och solade. Vi köpte med oss jordgubbar och drickan MER som har blivit våran sommar dryck. Jag låg där i 1 timme sen var jag tvungen att åka till tandläkaren men jag drog tillbaka och solade mer :). Fick lite färg det blir bätre.

Bilder från i går
tjejorna
Söta Sandra
Sandra bella frida elin
moa dricker
hela gänget


Till idag
I natt sov Frida hos mig, hon kom typ i går kväll och då hade jag typ somnat haha, älskar våran kompis relation det är aldrig något krav vi behöver inte häller få denna tysta pratstunden vi kan prata om allt och det tar aldrig stopp. Sen så är det skönt att när jag ska till stallet på morgonen så behöver jag inte väcka henne utan jag bara går så ligger hon kvar och sover, älskar den tjejen.
Men vi sov till 12 i dag, det var dåligt väder så vi mäst segade, eller vi mekade med moppen också, den hade gick sönder i onsdags men vi hittade felet och lagade det helt själv. Vi blev fett stolta :P
Kl 3 drog jag till stan med mamma och köpte kläder vi hittade allt på hm blev 7 plagg, fast tre till mig men hittade en jätte fin klänning till sommarn.
I morgon ska jag på ponny sm sedan rida så blir ingen uppdradering fören på kvällen :)

Här är bilden på klänningen tagen från hm.se

Hare bra //N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0