Movie Killers


Heej bloggen går dagen var jätte mysig var och kollade på bio med Elin, var riktigt kul att se henne vi hade mycket att prata om. Ska träffa henne i kväll också. Filmen vi såg var jätte bra tycke jag i alla fall kanske inte bästa bästa filmen men det var skit roligt jag fick gravade som fan kunde typ inte sluta, men jag kan verkligen rekomendera den, älskar skådespelarna ockå dom är jävligt bra ett extra plus är att ashton kutcher ser så bra ut :P. Men det va jätte kul kom hem typ vid 12 tiden så blev ingen lång kväll, men det var mörkt och jag fick äntligen se hur moppens ljus funkade och det lös jätte bra jag såg as bra.

I kväll ska jag i väg också lite osäker vart än men det vet jag säkert snart, Nanda står i dag, och i morgon är det lektion på högdalen :D.

Bilder från filmen ni måste erkäna att han ser jävligt bra ut,



Hare bra /N&M

Kommentarer
Postat av: Erik

Killers va en riktigt bra och sevärd film

2010-08-15 @ 09:55:12
URL: http://www.filmkritikerna.se/killers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0