waiting for Frida

Hej bloggen, sitter nu och väntar på Frida. Hon ska sova här i natt kul :). Det var faktis länge sedan under sommaren så brukar vi bo hos varandra men nu under vintern är det så svårt att komma till mig och så. Men i morgon skulle hon rida på ridskolan och jag har ju riktigt nära.
Idag har Sara ridit hon tyckte det gick bra. Nanda var fin men när hon skulle göra diagonala övningar tyckte Nanda det blev jobbigt och brydde sig inte om Saras hjälper men annas gick det bra. Jag red i ridhuset i går halva tiden med gummibsnodden så jag skulle tänka på min sitts. Och jag satt mycket bättre kan man säga tog av den efter 30 minuter och hade kvar min sitts och stadighet Nanda gick lika fint så jag blev nöjd men jävlar vad jag fick rida. Idag hade jag också utväklingsamtal i skolan vi pratade om denna termin och mina slut poäng blir 290 om jag klarar MVG i so. Har nu ledigt två dagar och har arbetat som satan med so nu på kvällen. I morgon blir det också arbete ska försöka få frida att arbeta hon kan vara lite lat men när hon kommer i gång så går det skit bra och hon skriver bra då.

I dag var jag och mamma på jysk (stavning?) och hemtex köpte ett till kronborgs täcke dun "helt underbart" det heter dremer och det är verkligen det. Vi köpte också satin påslakan som vi ska ha till, mycket mysigt. Ska nu vänta lite till jag tror hon kommer snart men hon har tränning men det borde ha slutat. Hare bra :).

Frida och jag på julavslutningen
Hare bra//N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0