school tomorrow




Skolan i morgon ja, inte så kul inga mer sovmorgonar och inga trevliga uteritter innan det blir kolsvart. Men det ska bli kul ändå att komma till skolan träffa alla, och göra sig förbredd för plugget. Men lite jobbigt känns det.

I dag red jag ut i kanske 40 minuter det blev en runda två gånger. Nanda var helt underbar hon var lydig och hade en fin form. Tyrvär så trampade hon sig efter i hagen och fick ett sår på högerfram men det verkar inte vara något farligt ska ner i kväll och titta så att det inte blev nått. För skulle inte passa med en skadda nu, för att några dagar sen så planerade jag för tävlings termienen.

Tävlingarna 2010 vår:

7 mars: Clearround dressyr klubbtävling LB

21 mars: Solna Dressyrtävling LC LB 
ANMÄLD

4 april: Vällingby dressyrtävling LC LB  ANMÄLD


18 april: Haninge bygdens dressyrtävling LC LB

2 maj: Clearround hoppning klubbis, vet ej högd

13 maj: Sundby dressyrtävling LC LB

14 maj: Gömmargården dressyrtävling LC LB

23 Maj: förentuna dressyrtävling LC LB

Det blir 8 tävlingar solna tävlingen vet vi inte än men dessa ska jag anmäla mig till och jag hoppas jag kan tävla dessa.
Harebra /N&M

(Har blivit ändring för att ridskolan inte hade något till ridhus. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0