a day off

Heej bloggen, ja i dag var jag ledig från skolan det var mycket skönt kunde sova ut och känner mig mer piggare nu och gladare. I går såg jag avatar på 3D det var coolt. Har ju sett den förut men den var lika bra denna gång, alltså en mycket bra film.
nanda

Idag red Sara hon var sjuk i tisdags så det blev träning i dag. Skulle rida med Nell men Sara fick rida, Nanda behöver att hon rider henne.
Sara var nöjd över Nanda. Hon tyckte att hon hade blivit finare och att jag ska fortsätta med min rakriktning träning för det lönar sig. Men det var kul att få lite beröm det behövdes. På slutet av ridningen så sa sara att jag skulle göra ett hinder. Det blev ett rätt upp stående på 50 cm ;P. Nanda tyckte det var kul och Sara med. Sara och jag kom på att det var andra gången hon hoppar henne första gången var på provridningen som var 2,5 år sedan den gången ramlade hon av men inte denna. Jag filmade in och lägger upp dom. Om ni undrar varför det är gamla låtar så var det dom jag hade på datorn. Och på hoppfilmen så hoppar sara i dressyrsadeln

Nu ska jag skynda mig mamma ville se, Hare bra/N&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0