If We Ever Meet Again

Heej bloggen, ja jag har inte bloggat på hela veckan, men det har varit mycket skola. Och jag har inte berättat om tävlingen som var i söndags som ni fattar så gick det jätte dåligt. Har gjort det nu två tävlingar och det börjar känns lite. Min mentala bild är helt nere på botten och det funkar inte. När jag rider hemma går det jätte bra men när jag kommer på tävlingar funkar ingenting. Men ska tävla om 2 veckor i gen och då blir det bara en klass och vi ska ha en annan bild när vi åker i väg, hade vi tänkt. Mamma tyckte att jag bara skulle tänka på vägar inte på Nanda hur hon såg ut bara på perfekta vägar så får vi se vad jag får.
I skolan har det heller inte gått bra, fick ett hämsk besked i måndags att jag inte klarade matte NP B1. Det var verkligen slag i magen på mig och jag har arbetat hela veckan för att jag ska klara det. I dag hade vi sista NP i matte och i dag gick det bättre så jag hoppas jag får i hopp poäng för att klara G. Draman har tagit på mig också, vi hade gen rep i dag för 7 or och det gick faktis hyfsat bra. Men man blir glad av den gruppen alla är roliga :).  Men nu verkar det som jag har fått koll på det mästa i helgen ska vi fira mig och pappa på lördag det är det ända jag vet som kommer hända annars flytter allt på.
Nu ska jag till duchen och sedan tror jag i säng ska kolla lite mer på datan, lite sur att en kille jag såg på en tävling som såg as bra ut aldrig loggar in så jag kan kanske få upp kontakten med honom kanske ;P.

Jaja Hare bra/N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0