much to do



Hej bloggen i dag har dagen vart plågande. I morse vaknade jag med en jäkla halsont sen när jag kom till skolan så frös jag fick låna en halsduk som jag lindade in mig i. jumpan blev inte av så jag fick byta om till vanliga kläder igen. Men sen fick jag ont i magen så allt på en gång alla tjatade eller frida att jag hade alla symtomer på svin inflensan men när jag kom hem hade jag mens så jag blev glad ingen svininflensa här men halsonten kommer ju inte från mensen men ja :S. Efter jag fick veta det så började allt gå bra mamma och jag gick ner till stallet för att se när PAPPA RED skit kul han var jätte duktig, efter hans ridning red jag också och Nanda gick som en dröm hon sökte sig ner och jag var tvungen att säga till mamma mitt i " VAD FIN HON ÄR! VIST ÄR HON? " både malin och mamma hålde med :). Men sen gick jag hem och ringde Zam han hade ladat ner låtar åt mig. Men jag fick dom och då började även mobilen funka hade hållt på hela eftermiddagen med sladar mp3 usb och skit men nu funkar det. I morgon ska jag till Ekerö hos Emma som jag var hos i sommras ska hjälpa henne med hingstarna och lite så men jag kommer åka kl 10:46 och kommer komma hem 20:50 typ det tar två timmar ditt att åka men sånt är livet. Jag ska på nått kul så när man väntar sig nått bra brukar det gå fortare tycker jag och mp3 är nu laddad och klar för hela resorna =). Hittade lite bilder från mobilen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mooooooa vi måste träffas!saknar dig sjukt mycket

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-05 @ 14:31:05
URL: http://isln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0