Happy

Heej, just nu håller jag på vänta att klockan ska bli 21. 00 så jag kan gå ner till stallet. I dag har jag ridit i ridhuset som jag inte har gjort sedan söndagen. Jag operera mig ju och inte fick rida på hela veckan men jag fuskade och red i torsdags men då tog jag en barbacka tur runt lyckeby. Men det som är dagens hög punkt är att vi last tränade nanda och hon gick snällt in i sin nya häst transport hon fick äta sin middag i transporten och hon vad glad och nyfiken. Urlastningen gick dok inte så bra så jag och pappa när vi kom hem fixade vi frontutlastningen till i morgon. Vi ska lasta i morgon med.

Jag har ju då inte skrivit så mycket i veckan men har hänt annat i onsdags var jag i skolan en timma för ett foto sen på kvällen red Frida Nanda gick mycket bra frida blev nöjd.
Torsdagen gick jag till skolan i gen men denna gång stannade jag hela dagen vi alla tjejer hade spex foto och det var skit kul jag var typ godmorgon människa eller trött människa bestäm ni jag har en luva på mig, på tordagen red jag också först red jag hem till mig oh hämtade hjälmen sen red jag en udda väg runt lyckeby var sjukt mysigt vid det tillfället fick jag känna att jag red min egen häst och jag var lycklig ingen kan klå det :)
fredag red mamma och jag var med Bella och Nicole.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0