the meeting

Heej bloggen, blir ett kort inlägg ska gå och lägga mig snart för att har morgonfodringen i morgon :S Idag var det en lugn dag jag hade bild hela dagen och gjorde inget annat förutom musik och dramstudion. I stallet var det bra kom sent till stallet för att jag skulle vissa frida en häst som jag gillade och ville ha men skulle vara bättre om den skulle komma upp om typ 1, 1/2 år och kosta mindre för då kommer jag säkert leta ny. Red i ridhuset i dag och det gick mycket bra förutom galoppen som vanligt men vi kämpar mer kan jag väl inte göra. Men Nanda gick fint stadigt på tygen och kunde träna på min sits mer. I morgon ska jag rida ut tidigt innan det blir mörkt. 

Bild på den häst jag hittade
BILDER FRÅN http://www.asadressage.se


Hare bra hörs i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0