pictures from the weekend

11 oktober sundby
Hej bloggen lägger ut bilderna nu från i tävlingen vido är på väg håller på att ladda upp dem ni kan få dem i morgon. I morse red Sara det gick mycket bra nanda var fin tyckte jag. Kom för sent till skolan efter men bara 30 minuter men jag stannade kvar i skolan 2,5 timme efter vi slutat jag och frida var tvungna att plugga. I dag har jag varit på flum humör eller skratt ialla fall på eftermiddagen. :) Imorgon ska jag rida för sara igen kommer säkert komma försent men men stannar väll kvar för den tiden jag missar så inte min lärare Robin blir sur.

Bilderna. sista bilden är från i fredags
tävling sundby 11 oktoberTävling sundby 11 oktoberFredag Vickan fyller år brudarna på bussen hem till henne.

HARE BRA / N&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0