I could be removed

Heej bloggen, I dag har jag varit hemma har typ lov fast jag hade en hemstudie dag i stället jag har pluggat i 3,5 timmar och är nöjd jag blev klar med mycket. När jag väll pluggar går det bra. Jag är klar med svenskan 3 steg och ska skicka in men kunskapporten funkar ej :S I matten ska jag göra prov nästa vecka så jag är klar med diagnosen. Ja bort nu från skolan jag vet att det är tråkigt att läsa men i morse red Sara, Nanda var duktig hon ville dra lite i bettet tyckte Sara men jag tyckte hon gick fint hela tiden VILL OCKSÅ RIDA SÅ :) Nu till det tråkiga jag kommer säkert bli bortlottad från tävlingen, jag kommer få tävla LC men inte LB för att det är 57 starter och dommaren får bara döma 40 så 17 st ska bort :(  hoppas inte jag men kommer säkert åka brukar inte ha så tur i lottning. Men alla får hålla en tumme för mig att jag inte blir bortlottad :).

Att göra lista i dag,
1. Ta ut alla lindor från tvätten, torka sedan
2. Rulla ihop dem
3. gå till stallet
4. göra ordning i sadelkammaren
5. göra lunch påsen
6. plugga på engelskan
7. ducha

Bild gjord på http://www.photofunia.com/
Bild: http://www.photofunia.com/ Nanda och Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0