a long way

Heej bloggen har inte bloggat på länge. I går var en rolig dag jag var med ida och frida helt underbara kompisar men det vet dem. I ridningen har det gått bra jag kanske inte ska tävla på lördag vet inte än men just nu vill jag men ska rida lektion i morgon och på fredag. Nanda har varit helt underbar Sara tyckte hon var finare än någonsin i går och det var skönt att höra.
Idag ska jag rida ut på lång ritt med Nell vi har med oss fika och gott, jag tar med mig kameran och fotar :) i kväll blir det spökkväll med anna emma nell och kanske någon till vet inte riktigt än.

Lägger ut en bild som jag tog hemma hos Bella med Nicole. Tyckte den blev bra.
Moa och Nicole fotoHare Bra //N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0