90 år

Heej bloggen, nu är jag i umeå har lånat farfars data den är skit bra bättre än min :S.
Igår hade vi ett kalas för min mormor som fylde 90. Jag har varit här hela helgen men åker i dag Frida tra hand om Nanda undrar hur det går :). Saknar i alla fall min lilla snuf men får ju träffa henne i morgon. I fredags morse red jag för Sara det var jätte roligt skrittade och travade bara på volt för jag måste träna på min sitts handställning och sånt. På söndag är det tävling =D längtar ska tävla två klasser vi får se hur det går kommer säkert komma sist i båda klassena men men va fan jag tycker det är kul. Just nu ligger en hund här Turbo som väkte mig klockan 8 i morse ska snart gå ut med han och den andra cesar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0