Perfect day

Nu är jag hemma och har haft det underbart bättre kan man ej få och nu är alla anmälda i gen så skogslotten vi kommer nästa år med. Jag hade en häst som hete Papaya en dressyr ponny som gillade att hoppa om man var på henne hela tiden. Frida hade en häst som hete Blackburn som var en hopp ponny som hon hoppade 1 m med =D.
Men det var verkligen det bästa ridlägret jag köpte en tröja med deras märke. Vi tävlade tre gånger i går var det dressyr och där kom jag fyra tre om jag inte skulle rida fel väg men ni vet ju hur jag är. I dag hade vi två tävlingar teräng och hopp sen slog dem i hopp allt. Jag fick en massa vänner som jag ej kommer glöma och vi kommer ses nästa år också. Jag blev kär också i en lite ponny som hete minos dig glömmer jag inte.


Frida, Emma, Amanda, Jennie, Lisa, Jonna, Josefina, Alva, Jojjo, Nicole, Vivika, Matilda, Madde & Ellinor Tack för ett underbart ridläger. p.s vi ses nästa år samma dag samma vecka d.s





Perfekta låten för i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0