N & M

Heej länge sen. Ska försöka skriva i gen.
I går var jag på yoga med I för fösta gången den här terminen I hade blivit mycket vigare än mig även fast hon inte har tränat som jag =@ hehe'' Nej men det var skönt blev dock jävligt trött. Innan hade vi sett halvan på Twilight och jag var redan kär. Men när vi går mot bussen pratar vi om filmen om typ att vara vampyr tror ni inte då en människa kommer med lite skumma kläder men snygg jacka som är helt jävla ''utsäkta'' edenstigt med EDWARD först trode jag ja var knäpp men när I märkte det med blev jag lite rädd varför kom den människan just då förklara det för mig!? Efter yogan såg jag klart filmen kom några tårar men och jag hade haft mens så hade det kommit floder.

Idag red jag på morgonen gick super duper bra eller nästan =) men nanda var mysig och bra lite stel men mina lår var avslappna och jag blev nörjd imppade lite när ridskoleeleverna kom =P. Senare på dagen var det Cliniq med Kristian von Krusenstierna den var skit bra han var rolig att lyssna på och M red ju på Masala och jag var häst skötare. Dagen blev i alla fall ass lyckad vädret var bra nanda var bra cliniqen var bra, KAN DEN BLI BÄTTRE?!

Nåntig som är roligt är att Kristian von Krusenstierna har en ridskola som heter ågesta ridskola han har den gemensam med familjen tror jag men jag tyckte jag kände igen namnet men jag trodde det var årsta som jag ska åka och tävla på 10 april nej det var ågesta. Skit kul pappa har fått insperation där i från till stallet nya ridhus så han vet precis vart det ligger.


BILDER:




HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0