N & M




Heej, jag vet att jag inte har skritvit på hela lovet typ. Jag har varit i stallet för det mästa Nanda har varit underbar. Men jag har inte heller orkat ta upp datan sätta på den och så den är så jävla seg nu jag har i stället vilja lägga mig uder ett täcke och titta på tv det har ju varit så kalt en dag typ frös jag så jag började gråta.
Nyår var roligt ändå jag var hemma hos F och vi tittade på raketerna drack pomak som är så äkligt men det var ju nyår. Vi spelade också spel å så jag var i alla fall mycket fin F lockade mitt hår och jag hade på mig en grå tunika med skärp faktis tog jag inga bilder på oss eller kanske några men inga jag lägger upp. Dagen efter red vi på ridskolan F tävlade också på söndagen hon kom 4 men värkade inte som om hon var nöjd.

På tal om något annat jag och F har hittat ett ridläger att åka på i sommar det heter skogslotten och liger i norköping bara två timmar från stockholm fast en sak vi inte vet är om dem har många stora hästar därför kl 15.00 så kan man ringa dem och kolla ska göra det i dag. Sen i morgon börjar skolan jag ska typ fixa i hop saker så jag är förberäd sen ska jag städa mitt rum som ser hämskt ut efter allt fixande ska jag rida.
på nyår var vi också på edvan andersson växt hus härär lite bilder.



hare bra bajsbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0