a good wedding

Hej bloggen,
I dag är det bara en vecka kvar till alvaret. Just nu håller jag på med engelska för att jag är efter i skolan. I lördags så var hela familjen på bröllop, Malin min kusin och erik hennes man gifte sig. Malin var jätte fin med sin bröllopskläder. Jag hade på mig en kort kjol med en tröja och kofta och 10 cm högklackat :D. Det var roligt där men roligast var festen efter middagen jag dansade med min brosa mycket och vi sjöng för brudparet jag kan säga att jag aldrig har sjungt så dåligt men det var kul och dem gillade det.
Idag ska jag till frida sen ska jag rida senare. Nanda är mycket tjock men det är ju sommar men hon är lite för fet men det är mycket bra när man rider barbacka. Ridningen har blivit mycket bättre och det är roligt.


Kommentarer
Postat av: Susanne Andersson

Den här bilden skulle jag vilja ha en kopia av.

kram från mamma

2009-08-19 @ 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0