Two races in one day

 

Hej bloggen, i dag har det varit tävling, tävling och tävling. Jag har varit inne i stan med Frida och Malin och kollat på stockholm horse game ''hoppning''. Och sen har vi varit på runsten och kollat på medelsvår dressyr. Det har varit roligt på båda fast hoppningen var bäst det var ju så många klasser dressyr såg vi bara fyra ekipage en av dem var malins tränare. Men hoppningen var rolig igentligen skulle vi se vickans syrra karro hoppa men vi han inte. Men vi såg från 1.10 till 1.50. Jag fotade mycket och det blev en massa fina bilder.

I morgon kommer Zantiago hem från betet undra om han är fet? men jag sen v 36 börjar allt på riktigt våra malin och min kommer upp till vinter hagen och vi börjar nu på vårat nya shema. Som ni kanske inte vet så arederar nu mina föreldrar stallet innan sommaren blev det klart och under denna sommar har vi målat om runt hela stalet och målat om inne. I sadelkammaren har vi köpt in två nya gaderober och slängt de andra. Ja i morgon ska jag rida dressyr i ridhuset vita lidor på ;).

Bilder från dagen (klicka för att få dem större)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0