N & M

Heej allisammans!¨
jag har inte skrivit på två dagar jag har varit med b och f sov hos b kom inte in på deras dator så jag kunde ej skriva
nanda har stog två dagar i rad för att hon vill ha lite sommarlov i dag ska jag och M på liten längre tur =) nanda är jätte gulig jag gickner i går kväll kl 7 typ och hon var jätte snäll jag gav henne mat och morötter hon blev mett och belsåten sen så tog jag på henne flugmedel och solkräm för solen hon får soleksem annars på mulen men det blev fixat.

hon är rädd för flugmedlet men blir bättre


(ska ner till stallet nu kanse berättar var vi red)



 
                                                                                  HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0