N & M

Heej allihopa idag har det vart en upp och ner dag.
 Först vacknade jag av att pappa kommer in med tellefonen och berättar att U hade ringt och sakt att vi inte skulle till grönan i dag för att det regnade men då föresog pappa att ringa F och det gjorde jag vi bestämde att gå på bio och så bestemde vi vilken film det blev så klart SEX AND THE CITY =D det var inget svårt val, men jag sa till henne att jag var tvungen att gå till stallet inan vi åkte och mocka och sånt sen träffa min efterlängtande häst NANDA.

När jag hade mockat och fixat allt gick jag ner till nanda jag hade på min en jacka som var från ridlägret med Lenox lukt på det spö regnade men jag var tvungen att träffa henne men så när jag kommer så skricker jag nanda först efter några rop lyfter hon huvudet och ser mig jag går fram till henne och säger hej som vanligt hon luktar först på mig och sen blir hon skit sur och blåssar upp sig jätte mycket och sedan vänder sig i mot mig och försöker att kicka mig NANDA LICKSOM det är värkligen inte hon, jag blir genast förvånad och går till henne i gen den här gången så försöker hon inte sparka mig men hon försöker att sticka ifrån mig jag tar då i hennes huvud men hon blir licka dan i gen det var som att jag var någon annan eller så blev hon rädd förmig men jag tog av mig jackan och la den på marken då springer hon dit och lukrat på den och sedan springer i väg i trav, där ger jag mig oc tar på mig jackan och går hem på vägen blir jag jätte ledsen och såklart börjar gråta men då bestämde jag mig för att hon kommer inte att vinna det här jag skulle nu vid den stunden hoppa in i hennes hjärna och kolla vad som är fel vad är det jag har gjort VAD ÄR DET?

Men efter den där stunden så gick jag hem pratade med Mamma hon blev så klart beskymrad och lite rädd för hon vill inte ha en häst som sparkar och det kommer inte jag ha det vet jag hon kommer vell börja gilla mig i gen men jag få se imorgon för efter jag har vart på grönan ska jag rida henne.

Det var i alla fall skit kul att träffa F i gen vi hade det ass bra på bion den filmen var skit bra =) vi åt på donken och köpte en massa godis och så  klart prattade vi om ridlägret.


Här är bild på Lenox


LENOX








HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0