N & M

'


Ja i morgon är det jul, som alla vet. I går var jag i stan med F vi köpte dem sista julklapparna och det var skit kul.
Jag köpte till F som jag gav sedan på kvälen och så köpte jag till Mamma och I men är inte så nöjd viste licksom inte vad jag skulle köpa till henne men hon får något mysigt om hon inte gillar det så får vi väll åka in och så får hon välja det gjore jag typ med F. Men i natt sov jag hos F och i går kväll fick jag hennes julklapp. Jag fick ett prisent kort och ett skit fint jul täcke som jag önskade mig så jag blev jätte glad ska rida med det i morgon och med Nandas tomte luva men jag tar med mig kameran i morgon och fotar. Idag har jag åkt till rissne och skulle pynta det gick åt skogen först var jag och pappa tvungna att leta gran i skogen vi hittade dock en mycket fin julgran som jag blev stolt över men föst gick vi runt och letade sen skulle vi gena över en myr med massa vatten fick inte i skona ''tur'' men det var ändå kul att leta gran det är ju en tradition. Men efter det åkte jag och mamma till ica maxi och hittade en massa saker som vi skulle ha i granen det blir guld i år föra året var det ju silver men guld i år, vi köpte också julklappar till bröderna och en sak till Z kompis M. Han ska vara med oss på jul. Efter ica körde vi mot rissne i rissne var Mamma tvungen att städa mycket och Z hjälpe men när jag skulle trä granen så fanns ingen ting vi hittade inte julgrans foten vi letade och letade sen gick jag och Z till Willys inte däär med men sen ringde vi K så han köpte en och när han kom hem så satte vi upp den ''blev mycket snyggt'' men när vi skulle sätta på julgrans belysningen som man tar först så funkade ingenting så vi gav upp så vi får klä den i morgon.

Imorgon på julafton är det sträss typ på morgonen ska jag rida nanda sedan ska vi till affären och köpa julgrans belysning sen ska vi till rissne när ska mamma och pappa '' kanske'' pappa är sjuk men mamma ska laga all mat och jag och K & Z ska klä granen sen ska vi typ fixa lite mer sen se kalle anka och efter äta sen ska vi öppna julklappar =).
Men vist tycker man att man ska ta det lungt på julafton och det brukar vi göra allt brukar typ vara klart men inte i år då ska allt göras på själva dagen och juste någon stans i shemat ska jag duch och fixa mig :S. jaja jag ska i alla fall ha kul.
om jag inte skriver i morgon så ha en mycket god jul.

SÅ FRÅN MIG OCH NANDA TILL ER ANDRA HA EN RIKTIGT GOD JUL.
HARE BRA BAJSBAJS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0