N & M




Jag orkar inte skriva något mer än att det gick bra för S och hon ska rida i morgon med och jag ska rida på ridskolan torsdag fredag + på fredag ska jag HOPPA på Nanda =D. Men kandar kursen börjar på fredag och ridskolan vill att man ska rida hästar nu efter nyår så jag ska upp tidigt efter nyår lite jobbigt memen vad gör man inte för att rida. Det är klart nu jag ska vara hos F på nyår vi ska väll ha de kul kanske inte blir något bloggade i morgon jag tror det blir det men vi får se och juste jag ska till edvan andresson växthus på förmiddagen det är skit mysigt där så jag tar med mig kameran och fotar måste ladda den också men jag filmade så jag har foton från i dag. Det här blev ändå långt =D.



HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

GOTT NYTT ÅR :DDD

2009-01-01 @ 13:45:39
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0