N & M

Heej,
skrev inte i går för jag var i stan på förmiddagen och red ut på eftermiddagen sen gjorde jag lite skol jobb för att ska ska vara berädd när skolan börjar.
Jag har tränat på engelska och kommer göra det hella veckan 10 gloss ord varje dag många undrar VARFÖR men jag har komit väldig mycket efter och jag vill komma i kapp. 
I går red jag ut med M och masala och M kompis T & Latina, Latina är en fyra åring och var jätte snäll. Jag red barbacka nanda var duktig det var lite roligt även fast jag inte holde i henne så gick hon och krökte på nacken jag fattade ingen ting men hon var duktig. 
Jag var ju i stan fick riktiga skav sår hade hög klackat lite dumt kanske men jaja F skulle köpa en tröja till skolan hon börjar på onsdag jag på måndag =) jag hittade inget eller hade inga pengar så jag kunde inte köpa.


JAG OCH NANDA I GÅR.

Jag har köpt och fått.


SADEL ORDINARDE PRIS 9 600 kr BEGANGNAD 5000 kr

Schabrak 199 kr, pan band fått köpt på eko.

HARE BRA BAJSBAJS 

(IDAG SKA S RIDA FILMAR)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0