N & M

Heej,
Idag var en skit bra dag.
Morgonen vet ni men sen stack jag till skolan allt var bra den här gången såg jag inte lika hämsk ut som i går, men vi hade bg och sen började jag jobba. Jag jobbade med spanska som jag inte fattade ett skit och så skrev jag ut alla papper sen var det helt plösligt lunch, VARFÖR ska maten vara så skabig men jag och B stack till trollbäcken och köpte macka och en tidning till en uppgift i sv, sen jobbade jag sv och sedan gick jag hem.
Hemma var allt lungt jag läste lite i sofies mode och sedan ringde jag A vi drog ner till stallet sen var jag där och mockade och sånt.
Nanda tappade en sko så B kom och skode på =) gick jätte bra känns inte som om hon någon gång varit konstig men hhan slåde på och sedan drog jag tog en tur i skogen och sedan på volten.

DET GICK SKIT BRA, Nanda var underbar gjorde som jag vill jag trännade lite i skogen men och sat i saden bra, Nanda fattade dom bästa fattningarna och allt var bra jag ville bra tävla då allt var licksom på plast som att helt plösligt hittat den sista pusel biten. Men jag ville bara njuta av i dag för jag vet att någon annan dag kommer gå skit men nu är jag ass glad.
I kväll ska jag bara ta det lungt fixa saker till i morgon, sedan ska jag mata hästarna & efter ta en riktig skön duch och titta på film det är typ det varje kväll men ska sova också.



                                                                                    HARE BRA BAJSBAJS
                                                                                       AV EN GLAD MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0