N & M

Heej,
Skrev inte i går soory men det var mycket skolan började och jag skulle till stallet nanda har tappt en sko men B slår på den i dag, Så s rider i morgon i söndags var det en tuff lektion jag tyckte inte det bra men lektionen var lerorik och jag tog mycket med det nu till tävlingen =) S SÄGER ATT JAG SKA FÅR EN 7 PÅ VOLTEN, men vi får vell se.
Igår försovde jag mig första dan men i dag vaknade jag. Jag började skolan i går och i dag börjar plugget jag har fixat skaer men det är typ som inan sommaren men nu går jag i 8 det känns inte så ska ner till E snart för att få sjus.

Outfit




                                                                                               HARE BRA BAJSBJAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0