Its nothing without you

sportlov   Bild Moa

Heej bloggen, mysig dag i da. Solen har varit frame och det har inte varit så kalt perfekt rida ut värme, men typiskt min härst är skaddad :S. Mådde mycket bättre i dag förskylningen går mot bättrings väg, så mitt på dagen i dag fick jag något ryck jag blev jätte sugen på photo shop så jag tog några eller många vinter bilder och sedan satte jag mig och redigerade. Det var as kul gjorde inte så många men. Den som är där uppe är en av bilderna jag gjorde.

Till Nanda då, i dag stog hon igen, jag gick ner till ridhuset bara och kollade om hon var halt. Malin hängde också med hon skulle kolla Masala. Nanda såg inte alls halt ut hon var lite stel minemalt tog hon ett kortare steg. Men såret ligger presic bredvid själva rörligheten vid hoven och vi tror hon kan tycka det gör lite ont när hon rör sig det är som ett skav sår på en människa. När vi har skav sår vid hälen tar vi gära ett kortare steg för att det inte ska göra ont.
Jag har i alla fall pratat med Sara det blir lektion på söndag men vi ska ta en skritt lektion. Jag behöver träna på skritten så det är bara bra för oss.

Lite mer bilder jag redigerade, på den ena tog jag bort min tandställning ser kanske lite fejk ut för de är så vita men, men.




Kommentarer
Postat av: N

Du har blivit utmanad, läs mer i min blogg :)

2010-03-06 @ 09:14:53
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0