It is wet all over the place

Heej bloggen, det är inte mysigt ute nu. Det har kommit mycket mer snö som är BLÖTSNÖ, det är tungt och det är blött. Mamma och pappa är i stallet och skotar på stall taket mycket duktiga. Jag har skotat här uppe hos oss det var jobbigt men gjorde inte så mycket. Just nu sitter jag och tänker vad vi ska äta i kväll. Jag hade tänkt att överaska dom men kommer verkligen inte på vad jag ska göra någon som vet någon bra mat man kan göra fort?

Till hästen då, red i ridhuset gick bra. Nanda var fin, det regnade/snöade i dag så hon var mycket blöt tyckte synd om henne. För att hon inte är klippt så blir hon jätte blöt. I går red jag lektion och hade lite teori för Sara. Lektionen gick bra jag och Nanda eller jag blir bättre på ridningen. Men när jag red i ridhuset så trännade jag på de jag gjorde i går och Nanda gick mycket fint då. Träffade också en gammal kompis i ridhuset :).

I morgon är det då STRÖMSHOLM tar med mig kameran och fotar. Åker redan kl 8 och vet inte när jag är hemma.

I lördags köpte jag ett bucas täcke som Nanda ska har i vår. Köpte fel storlek men pappa byte i dag så nu har jag det. Här är en bild. Det är bra att man kan köpa hals till om jag vill. Hare bra/ N&M

Foto från Lyckås ridsport

Kommentarer
Postat av: Susanne

har du provat det nya täcket på Nanda? undrar SA

2010-03-03 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0