N & M

Heej! det har hänt mycket sen jag skrev sist.
Jag har varit i kungsberget ramla bara 4 gånger var av en av dem i i ett träd men inga skador alls :D.
Sen har jag varit i falun =) i fem dagar det var ass kul.
Sen har jag TÄVLAT dressyr hemma tävling.
och så nu är det sportlov och i dag ska jag åka till tandläckaren och fixa mitt håll i tanden =S.




Ja jag har tävlat!
Jag blev nöjd men ändå inte det kändes bättre äv vad jag fick. Nanda var jätte gullig och båda vi var ass lugna vi strässade inte upp varandra eller nått fast jag var kanske för lite lugn jag vet inte. Men en sak som är helt säker är att jag ska tävla på min födelsedag 13 april i vällingby kl 08.00 ''snark'' men mamma anmälde mig i går så jag nu ska jag tävla.
och vi har också sett att jag kan tävla 12 gånger i år kanske mer.
RESULTAT: 56,66

hare bra bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0