N & M

Heej, Idag var jag såklart hos tandläkaren som jag berättade i morse. Det gick bra fast det gjorde as ont eller jag fick mycket ilningar av deras makiner. Det är as jobbigt jag klarar inte ha metal mot tänderna jag nästan fryser as mycket då. Så när jag jag äter kan jag inte ta gafen mot tänderna det är det obehagligaste jag vet som är med i vardagen. Annars har det inte hänt så mycket i dag men en sak är också jobbigt med tandläckaren inte själva tandläckaren utan att åka ditt det tar en timme för mig för att jag inte är skriven i haninges komun det är jätte jobbigt + är det att det tar 30 minuter att bara gå till bussen. Varför kan jag inte ha bil? jag är ändå ansvarsful jag skulle inte göra något dumt plus att jag vet en jäkla massa om att köra bil men ändå måste jag gå så bara att åka till tandläkaren fram och tillbacka tar tre timmar sen är det 40 minuter hos tandläkaren asså det tog tre timmar och 40 minuter att bara vara hos tandläkaren ska det verkligen vara så?

I dag har jag också tagit finna bilder på hästarna. Blev mäst på Masala för att hon var mäst när gången men fick finna bilder på Nanda och Foofighter.


Första bild Masala, Andra Foofighter,
Tredje Nanda, Fjärde Masala


HARE BRA BAJSBAJS
ps nu ska jag se bröllops duellen ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0