N & M (TILLBACKA)

Heej det tog bara en vecka typ men nu börjar jag skriva igen.
Jag ska börja fota igen i mårgon ska jag fota när jag rider ut hoppas det blir fina bilder.
Ska försöka skriva varje dag och försöka ta kort.

Idag har jag jobbat mycket bra i skolan hade bara musik och Matte men jag fick beröm. Efter skolan stack jag och E & S till stan men jag gick i från dom när vi kom in skulle köpa prisent till F men jag säger inte vad det är för hon kanske ser =) jag tittade också på lite kläder till mig älskar verkligen höst kläderna stickat är verkligt skönt fast jag vill att det ska  bli kallare så man kan använda det. JAg hade också yoga i dag varmycket skön vi hade övningar om ryggen det var skönt =).

Men nu ska jag se på gossip girl s 2 =) laddade ner mycket bättre än att vänta.
Skriver i morgon. Ska vara med F i morgon.

                                                                               HARE BRA BAJSBAJS

                            JUSTE JAG SKA VARA MED I EN TÄVLING SNART I HOPPNING KLUBMÄSTERSKAP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0