who says

Heej bloggen, min vecka är inte än slut men hittentills har den varit underbar med strömshol i går och sedan tävling i dag.

Strömsholm har ni redan hört en massa om men inte om tävlingen. Tävlingen var i sundby mycket bra tävlingsplats gillar stället faktis, det är där vi ska ha bal också :D, vid vattnet. Men jag och pappa åkte själva för första gången utan mamma, min farmor och farfar var med men de är inte så vana med hästar så det var ju mest jag och pappa. Men framridningen gick bra, Nanda var fin och lugn hade en mycket fin gallop faktis. Sen så var det själva klassen jag startade LB bara en klass men det var faktis skönt. Nanda var fin, efter haningebyggdens då det gick verkligen sämst så började vi om med ett helt annat mål som var mer basikt. Och det funkade, målet var att rida bra vägar med blick sits och rakriktning. Vägarna och blicken var nummer ett, och under denna veckor har Sara tjatat och tjatat på vägar blick sist och rakriktning allt som skulle behövas. Till programet då Nanda, vägarna funkade så hela början går det jätte bra, men sen kom gallopen och nanda orkar inte riktigt än märker man men hon försökte. Även fast det gick inte så bra i gallopen så fokuserar jag på det som gick bra och det är mer än gallopen. Det blev 54.85% och det är jag nöjd över.
Nästa tävling är nästa söndag :D.

Bilder från dagen.
Moas snygga uppsätning :D
Tycker ni jag ska skippa en roset? ser lite roligt ut med två :D
Moa och farmor vicky
Nanda moa
Nanda

Här kommer också en vido från strömsholm när jag red den andra hästen

Hare bra//N&M

Kommentarer
Postat av: carro

haha naturligtvis gör ni det ;) jag har väl själv varit i er situation, även om jag är ett år äldre än alla andra. bor dessutom med en 94:a nu som började gymnasiet ett år tidigare. jag har bara ångest för att jag är fyra år äldre!!!

2010-05-14 @ 23:35:05
URL: http://carole.blogg.se/
Postat av: viktoria

Moa om du inte ska ha din rosett längre kan jag få köpa den? Hittar aldrig någon -.-

Puss

2010-06-13 @ 23:14:41
URL: http://viktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0