we go back and hope for the best

Heej bloggen, har inte skrivit sen twlilght så jag börjar med det.
Kvällen var helt underbar även fast vi inte fick känna på kändisarna. Men jag tror aldrig jag har skrikit så mycket jag stod med Ida och vi stod på stolarna och bara skrek man kan se på aftonbladet, typ rubrik twlilght fansen helt galna. Men det var en minnesvärd kväll det var as grymt.

Till umeå då, jag var bara där i några dagar, eller en dag typ fast två dagar hade jag som jag åkte hem och dit på. Men det var mysigt älskar verkligen landet där ute det är så jävla mysigt. Satt mig vid havet kanske i 30 minuter och bara njöt. Det var också varmt så man kunde ha på sig tunna kläder. Men min midsommar blev lyckad även fast det var gamlingar och mamma, pappa. Men jag hade mysigt spelade lite spel och sånt.
BILDER FRÅN UMEÅ:
farfar





De bästa med att komma hem är att träffa denna underbara älskling som var så glad att se mig :)
Älskar dig Nanda av hela mitt hjärta <3



Men nu är jag hemma och i morgon drar jag till RIDLÄGER SKOGSLOTTEN :D äntligen har det gått ett år har längtat som fan. De flästa kommer tillbaka men inte alla, så är det. Tittade just på SMHI och det stod att det skulle blir från 20 - 30 grader molningt och sol. Ladda med solskyddsfaktor och badkläder. Okej nu låter det som om jag ska ligga i polen hela ridlägret, nej jag ska rida mycket också jag undrar vilken häst jag får kanske någon ny eller så blir det papaya igen.

BILDER FRÅN FÖRA ÅRET, de var de bästa vi får se om denna är lika bra :)
Skogslotten ridläger avslutning



Bilden jag la ut förra gången vi åkte ni får den i gen, fast den gången hade vi ingen aning vart vi skulle, nu vet vi ;P


Kommer säkert inte skriva på någon vecka blir efter ridlägret och falsterbo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0