much has happened

Hej bloggen som alla fattar har bloggen varit ner laggd, har inte haft lust att skriva, det har inte vart så att jag inte har kommit på något att skriva om för mycket har hänt men har inte haft lust.
Så försök att hänga med :)

I veckan hade vi i Draman avslutning av våran teater. Vi gjorde våran sista show och den var inte den bästa men det blev roligt. Draman har slitit på oss alla men alla har tyckt det var roligt. Alla kom alla nära och det blev en riktigt rolig grupp. Jag spelade en jornalist (stavning?) som hete Annika det var en jävligt rolig roll men jobbiga var att komma i håg mina repliker jag hade inte så många men de jag hade var flera rader långa och de var viktiga för att alla skulle förstå pjäsen så det funkade inte att glöma bort. Men jag klarade det riktigt bra, som fotograf hade jag en as skön människa som spelade min fotograf perfekt.
Så alla till drama gruppen, jag har garvat så mycket och det har varit så roligt att känna alla tack för det.
drama gruppen

Till balen då,
Det blev en as rolig kväll, om nu undrar skriver jag om sista veckan på KS för jag slutade i går.
Men våran bal blev perfekt, mitt hår kanske inte men för att min kompis Fanny är så jävla bra på uppsättningar gjorde hon mitt hår jätte fint. Men jag gick ju i pappeljotter hela dan jag gjorde i ordning mig hemma eller bara sminket sen åkte jag till Bella där fanny var vi gjorde i ordning  oss och sedan drog vi till Sandra, där minglade vi lite sen kom den perfekta limon som var ROSA ;D vi hade skit kul i limon åkte lite runt i haninge och skrek lite glatt :D. Sen kom vi till balen där det var middag och sedan dans.
Kvällen blev i alla fall as lyckad jag dansade fötterna av mig kunde inte gå efter för att 12 cm klackar gör lite ont efter 7 timmar :) men några hjälpte mig lite. Det blev en riktig lyckad kväll som jag aldrig glömmer.
Lite bilder från kvällen
tjejorna
precis innan vi ska åka
på dansgolvet :D
Jag och Fanny

TIll matchen mellan Niorna och lärarna
VI VANN
Det var skit roligt match vi trodde att vi skulle förlora men ike som nicke :D vi vann med 6 - 5 eller 5 -4 kommer inte i håg. Jag hade med mig megaphon som blev mycket lyckat, först hade vi i klaken den sen fick lagkapten den så han inte skulle skrika halsen av sig. På slutet av matchen var det roligaste och det minnes värda. När singnalen går har killarna fixat cider som de sprutar alla skriker och hoppar av glädje alla kramar alla och bara vissa glädje det var så jävla roligt att vara med om.
SÅ här såg det ut när det började, alla var tagade, jag vet inte vem som har fotat den så förlåt den jag tog den från om jag inte fick det :)
invigningen

Till avslutningen,
För det första vill jag säga till alla TACK, jag har haft fyra helt underbara år jag har lärt mig en massa inte bara skola utan hur jag är som person och hur jag ska vara. Det jag vill tacka mest är mina underbara 15 tjej vänner som har varit en grupp från första början till slut och vi har haft våra motgångar men vi har alltid haft roligast. Lärarna har varit oroliga över oss men vi klarade det allihopa ingen kom in på IV i 7 trodde vi att alla skulle det :D. Jag är så stolta över oss och jag älskar alla er så himla mycket. 15 gruppen som gick i ks kommer aldrig glömmas inte hos någon lärare i alla fall för vi gjorde intryck.

På avslutningen var jag så ledsen, jag grätt mycket ofc det var en pain att lämna skolan. Jag sa det innan vi gick, förut ville man hem och sluta skolan men nu vill jag stanna. Mamma och pappa kom och kollade. 
Jag fick ihop 280 p som jag är skit nöjd över.
På kvällen hade vi en sista grej på stranden alla träffade och hade det roligt, det blev en lyckad kväll. 
Här är bilder från i går, från Elin borstöms kamera

stranden
stranden

  I dag har jag varit på hästtävling ´på runsten Elin pamlin fotade lite så ni får se lite bilder där i från. för detta är ju en hästblogg så lite häst måste jag ha med. Men vi såg på hoppning blev fan taggad för hoppning ska ha markarbete i morgon ska bli kul.
Bilder från i dag Elin Pamlin, fotograf




Men nu är det SOMMARLOV! och jag ska försöka börja blogg nu är lite taggad på det :D
SÅ LÄNGE HA DET BRA /N&M
PS TACK KS, specielt ELEVERNA ÄLSKAR ER

Kommentarer
Postat av: viktoria

Sv; Okej vad snällt! Ja jag får väll göra det då..

2010-06-14 @ 11:12:17
URL: http://viktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0