I will sleep on the street today

Heej bloggen ska snart packa i hop lite saker sen ner till stallet ta in Nanda sen mot sergel torg och vara där hela natten för några biljeter. Men det är twilight så vad gör man inte. Jag och Frida ska åka in snart.
Det kommer säkert bli ass kul ;) Fast i dag när jag var inne i stan så var det redan folk där som hade packat upp madrasser och allting.  Så jag hoppas att jag får biljeter.

Idag var jag inne i stan och tittade på balklänningar hittade bara en som jag gillade och passade as bra men den är SVART :S är i ångest nu för jag vet inte om jag ska köpa den men det är den ända jag hittar. Så vad tror ni svart balklänning.

Ska inte skriva så mycket mer ska packa nu, hare bra, berättar i morgon hur det gick :)

Hemma hos fanny i lördags
Bild: Hemma hos fanny i lördags
hare bra //N&M

Kommentarer
Postat av: viktoria

Sv; Jahapp... det är väll jag som har dålig syn då! Men tack! :)

2010-06-04 @ 21:53:24
URL: http://viktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0