everything is clear

Heej bloggen, i dag var det en najs dag i skolan, kan medela nu att jag har biljetteterna till eventet jag sov för i onsdag till torsdag natt :D den var en jävla upplevelse. Jag och Frida kom ditt vid halv 10 och åkte hem halv 9 på morgonen där på. Ida kom med sin komips Max det var jätte mysigt, jätte roligt men vi sov typ ingenting och det var kalt och vi låg på en filt på marken. Men ändå mysigt.

I morse kunde jag nästan inte öppna ögonen så trött var jag, men jag drog till stallet först sen skolan där vi hade våran sista idrott, såklart ramlade jag "jävla vinnarskalle gör så man ramlar" skrapade upp hela benet och kunde inte gå men det gick över och jag var med igen. Efter idrotten drog vi till en park och la oss där och solade mycket mysigt.

Fick veta mitt betyg i no, teknik och Idrott i dag, VG MVG MVG :D
blev mycket nöjd.

I morgon ska jag till södertälje ska rida på morgonen eller mamma kanske ska, men sen ska jag i väg.

Här är bilder från onsdags natt och från idag ;)
Mitt och Fridas lilla boende
Frida
GodmorgonGodmorgon
Max som ligger ned Ida i vit kofta och Frida bredvid


bilder från idag
Jag och elinJag och Sandra
Sandra som går fanny och bella på moppen

Hare bra //N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0