Strömsholm

Ja bloggen nu kommer beskedet alla har väntat på, JAG KOM IN!!!! :D jag fick veta det på ridlägret men har inte skrivit om det än men nu är det klart jag flyttar den 23 agusti, en måndag. Jag kommer förhoppningsvis få bo på plugghästen, det är de jag har valt. Vi har skrivit på alla papper nu och börjat förbereda oss. Nanda tror vi att hon ska få ha medryttare en månad sedan sälja henne. Jag trodde aldrig jag skulle kunna det men mamma och pappa kan inte ha en häst hemma som jag inte rider på sedan nästa sommar ska vi börja leta stor häst till mig och jag kan ha i år 2 som är klar till år 3 då menar jag att hästen ska kunna gå medelsvår och de ska jag ha tävlat med den. Så nu har jag sommaren på mig att vara med kompisar familj och specilet Nanda panda. 

Jag kan ju berätta att det inte var så själv klart innan jag fattade att jag kom in,
Jag var ju på ridlägret och min kompis hade en mobil jag kunde gå in på så den 2 gick jag in på intagnings grejen, Amanda läste upp, alla trodde jag skulle komma in det var smäning men på internet stod det bara att du hade kommit in på ditt andra val, jag blev helt stel Frida sa som hela jag gick bort, mitt ansikte var uttrycklöst, jag fattade ingenting jag sa inget heller jag gick u och ringde mamma och pappa då kom tårarna, jag hade inte kommit in, jag grät mamma och pappa kunde inte fatta det. Jag kännde på mig att det var något fel mina föreldrar var ju inte hemma så vi kunde inte titta i brevlådan. Men mamma kunde inte fatta det så hon började ringa runt. Samtidigt ringde jag Mailn och frågade lite panik om hon kunde åka till mig och kolla i brevlådan och de gjorde hon. Jag pratade med mamma och hon fick inte tag på gymnasiet för det var stängt, precis efter ringer Mailn. Och då hade brevet kommit, JAG HADE KOMMIT IN, jag fick som lite panik i gen och började gråta men det var glädje tårar, jag sa tack till Mailn och ringde Mamma och pappa, berättade för dom båda dom började gråta det var helt galet. Efter sprang jag till tjejerna och skrek att jag kom in alla blev as glada. Så var min historia hur jag kom in, hehe lite dramatisk men slutade gott.

SÅ TILL HÖSTEN BÖRJAR JAG BO HÄR:
Strömsholm 
en av strömsholm stallen

Hare bra/N&M
PS till hösten ska jag skaffa en ny blogg och så ska jag blogga där i från :)

Mitt mål jag ville uppnå är klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0