Somebody to

Hej bloggen, har haft en skön dag. Har entligen fixat min moppe så nu kan jag åka på natten utan problem har ju lampa fram och bak :P. Mycket skönt har kännt mig lite fast med att inte ha det har ju inte vågat åka på kvällen för de är så mörkt men nu kan jag det. Stallet är också klart blev mycket bra förra sommaren målade vi hela stallet både ute och inne så denna sommar behövde vi bara måla pytelite men vi skurade hela stallet men det gick fort. Känns skönt att vara klar med den delen i alla fall nu kan man hjälpa till hemma utan att tänka på det.

I dag tömkörde jag Nandis och det gick jätte bra hon var fin. Hade inspänning på henne så hon fick arbeta lite är inte så van är med tömkörning men hon kunde gå jätte fint den satt helt löst. Jag tömkörde i skogen för volten funkar fortfarande inte och det gick också bra vi travade lite och de var jobbigt och fort gick det :P man märker inte det från ryggen men när man är på marken fan vad jag fick springa, var helt slut.
Nått som är jätte kul är att på söndag ska jag rida Carvaletti på högdalen för någon som heter Mi spänade har bara ridit för Sara på Nanda så blir lite kul. De är flera i gruppen så det kommer ju inte va som en dressyr lektion, men roligt entligen får jag träna lite det suger att volten inte går att rida på.

Här är före och efter bilder:

FÖRE:




EFTER:



Vad tycker ni skillnad eller ej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0