Riding camp

prisutdelning


Hej bloggen ja nu är jag hemma från både ridläger och falsterbo ska göra tre inlägg om allt som har hänt :)

Ridlägret var skit kul, jag hade samma häst i år i gen. Men denna gång viste jag lite mer hur jag skulle rida henne. Kopisarna var underbara kände bara två från förra året och frida. Men vi lärde känna fler.
Vi hade helt perfekt väder det var från 20 - 35 grader och sol. Lite varmt för hästarna men de klarade det. Jag fick en av ramling, min häst är en dressyr häst och gärna inte gillar att hoppa så en gång när hon vägrade så flög jag av. Jag vet inte hur mycket hon har vägrat men en lektion var det 11 gånger :). Men på avslutningen var det inga vägringar vi gick felfritt på terängen och en rivning i hoppningen så jag var jätte nöjd.
Det blev många minnen i gen och förhoppnings vis åker jag ditt i gen.Moa papaya
Moa och papayaFoto mats melin










Kommer mer bilder men det här får räcka så länge.

TACK ALLIHOPA FÖR EN UNDERBAR VECKA ÄLSKAR ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0