Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher

Heej bloggen, värmen stannar kvar här i svergie i går var det 36 grader. Nu på senaste har jag bara bloggat om saker som har hänt men nu kommer jag stanna hemma mycket ska i väg på något mer men inte så många dagar. Det känns skönt att få vara hemma har inte så många veckor kvar innan jag flyttar så jag ska försöka vara med hästen och kompisar så mycket jag kan så om någon vill göra nått ring mig :P. 
I går stod Nanda och jag mamma och pappa var ute på padlings tur i stockholms vatten vi började vid gröndal och padlade till mälaren mycket mysigt eller jobbigt var det men de gick bra. De var skönt att vara på vatten när de är så varmt. 
Idag ska jag rida vid två sedan ska jag rida i gen vid halv 7 nån gång. Nanda rider jag klockan 2 sen ska jag och mamma till lyckby och hjälpa en tjej med hennes hästar ska rida en c ponny som heter Silver får se hur det går :). Sen på kvällen ska jag försöka få tag på Frida och göra något med henne, om hon vill så klart hehe.

Bilder från i går:
Fina stockholm
mamma och papppa


Hare bra /N&M


Kommentarer
Postat av: elin antus

Sv: jag med! kan inte stå ut med tanken på att du flyttar snart! :'( MÅSTE SES SNART!! <3

2010-07-12 @ 22:53:41
URL: http://summerbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0