Falsterbo

Hej bloggen hade jag tänkt göra ett inlägg från Falterbo. Det var underbara dagar avslapnat. Jag är jävligt trött för vi gick upp kl 7 och la oss typ ett varje kväll. Men vi blandade våra dagar med tävlingar shopping och bad.
Det var fint väder så jag brände mig lite :P.

Tävlingarna var roliga de bästa är ju nu i helgen men vi såg mest unghästar. Det var jätte roligt fotade en massa, de var en mailn Sara och annsofie kände som ska flytta till högdalen det var lite coolt.




Shoppingen var as kul, det fanns så många affärer och billigt var det. Jag hade gjort en lista vad jag ville köpa och allt hitade jag, jag brukar tycka att globen är stort men detta var 1000 gånger större.
Jag köpte 
till Nandas utrustning
Skydd fram och bak
stigläder
hackamore
Till mig själv
två tröjor ena från en dansk affär 
strumpor KL
trosor hehe, hade glömt!

Badet var helt grymt jag viste inte att du kunde åka som utomlands i skåne. det var en lång sandstrand med havet sanden var som mjöl helt jävla grymt :P.



Men nu måste jag dra ska rida Nanda för första gången på två veckor hon har ju haft sommarlov :)
Hare bra skriver de andra inlägget nån dag i kväll ska jag på eclips

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka underbara strandbilder!!!

2010-08-04 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0