Baby I like it

Bíld: Mig och Nanda
Heej bloggen, i dag har det regnat som satan, i natt var det hämskt jag kunde inte sova. Det har som sakt regnat hela dag och Nanda har inte gillat det hon stod ute i natt men har stått inne hela dan, hon ska också få sova inne inatt. Men jag har hjälpt pappa och så har jag ridit.


Red i ridhuset som jag inte har gjot på hela sommaren, och Nanda var så himmla fin jag är helt lycklig nu för att det gick så bra. Nanda tror jag aldrig varit så avslappnad, mjuk, och hon hade bra energi, ne men jag är helt lycklig. Jag tror allt beror på hackamoret Nanda älskar det hon slappnar av från första början och det är som gjort för henne. Ne men jag älskar att rida på det. Jag tränade inte på något specielt, men jobbade henne i skänkelvikning och öppna på spåret, sedan lite volter där hon skulle gå på små volter och där i från öka till stora volter med skänkelvikning. Jag testade lite ökningar i traven också och alla satt. Nanda tyckte det var lite jobbigt med öppnan men hon var jätte duktig. Jag fick till också alla halter och hela gallopen. Man kan säga att allt jag gjorde var jätte bra hon gjorde allt jag ville, älskar den hästen. I dag var vi samspelta på högsta nivå.

Mamma spelade in lite så jag fotade från filmen därför dålig kvalite,
mamma tyckte dock att det gick bättre när hon inte filmade för då var jag inte pressad
men här är lite bilder:





Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen!

2010-07-31 @ 12:51:47
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hon ser super fin ut, du borde ta med dig henne och komma över en sista gång innan ni åker :)

2010-08-03 @ 00:24:42
URL: http://viktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0