we will always do what is best for the horse

Cilla och Nanda på promenad :)
Heej bloggen dagarna har gått fort nu är det onsdag och i går red Sara. Nanda var fin men Sara tyckte hon var sne så nu får jag bara rida rakt inte ställa åt något håll hon ska ha in bogarna och var helt rak. Inga böjda spår bara raka helts framför spegel. Det är då min läxa. Tyckte Nanda har gått så hårdt de senaste dagarna så jag gick på promis med Anna och Cilla i dag. Det var mycket trevligt nanda var trött och gick nästan en och en halv meter bakom mig medans cilla ville nästan vara en meter och en halv framför Anna´:). Men vi pratade på som vi alltid gör så det blev roligt fast för att Nanda och Cilla speciellt Cilla som har varit skadad så var vi tvungna jag och anna gå i den gjupa snön och hästarna på den fina stigen, det var mycket jobbigt kanske träningsvärk i morgon:P. Men vi träffade en hund i skogen men vi tror den kom från högdalen, så om ni har en borttappad hund som är stor då sprang den i skogen bort mot högdalen.

I morgon tror jag det blir ridhuset slutar kl 15,15 så är inte hemma fören 4 och då är det mörkt så det blir ridhuset:).
Men ska gå nu ska ner till hästarna och ge dom kvällsmålet
Hare bra /N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0