2010

Heej bloggen, i går var en mycket trevlig afton med Fanny och Bella och 6 st killar. Nu är det då nytt år och jag halkade precis efter tolvslaget så jag hoppas peppar peppar att det INTE blir ett klantigt år :P.

I dag så blev jag hämtad av pappa kl halv 3 är fortfarnade lite trött för att jag somnade vi halv 4 i går, men jag red i dag i ridhuset. Nanda var trött hon med för att hon hade vart uppe hela natten och oroat sig för smällarna. Men vi tog det lugnt det blev en barbacka tur i ridhuset, travade bara 4 minuter typ annars skrittade jag henne i låg form. Hon var lite stel men blev mycket fin på slutet, då var hon nästan för mjuk man kunde ställa åt vilket håll man ville. I morgon ska jag plugga och försöka rida ut. Det är mjukt ute nu så man kan trava och gallopera som vanligt. På söndag vet jag inte hur jag ska göra kanske ska åka till Emma men jag får se hur mycket jag pluggar i morgon annars är det plugg på söndag med.

Bild från i går.
Nyår


Hare bra //N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0