I WANT SPRING AND SUMMER

Sommar 09  Umeå, sommarstugan

Hej bloggen, saknar verkligen sommaren nu. Är trött på all snö och på onsdag ska det bli snö strorm i gen :(. Kan det inte bara bli vår nu kan man inte bara flytta sig fram till april och känna riktiga värmen i maj. Satt och tittade i genom bilder från i sommras när jag var i umeå. Det är verkligen mysigt där, vi har en sommarstuga precis bredvid vattnet mycket mysigt fast du kan inte bada det är för kalt. men hittade en mysig bild på mig och hunden Turbo, ser varmt och skönt ut vill verkligen ha det så nu.

Till verkligheten då, i dag red jag i ridhuset gick mycket, mycket bra. Blir i bland lite stolt över min lilla gamla dam. Hon var eftergiven och jag kunde för första gången på riktigt länge rida henne i gallopen som vilken gång som helst. Men det var verkligen kul att rida i dag. Masserade lite efter har tittat på Elin när hon har gjort på Zantiago. Nanda tyckte det var jätte skönt och blev gulig mot mig.

Vår bild på nandaBILD: Nanda i våras
Hare bra/N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0