You can not understand, however, hope that I have done something right

BILD: RIDLÄGER 09
Hej bloggen, har inte hänt så mycket sen sist. Lektionen för Sara gick inte perfekt, var avsakningar och halter då igen. Nu ska jag träna bara på det nästan. Men jag vill ju få till dom för varje program går hon över tygeln. I går var jag i stan efter ridningen och köpte kläder till mig eller blev bara ett par jeans och ett par skor. Vi letade på varje affär efter en jeas jacka som skulle vara snygg på mig men nej ingen, den ända som kanske var något så där kostade typ 2 000 :(.
Mamma ville inte lägga det på en jeans jacka. Men jag kommer väl hitta någon, hoppas det i alla fall.

Idag så vilade Nanda hon har gått så hårt denna vecka det har varit 3 lektioner och i morgon skulle det kanske bli en till men vet inte än har inte hört något. Men i dag åkte jag och mamma runt lite vi åkte först till Lyckås och köpte hästtransport saker. Sedan åkte vi till coop för att köpa häst mat men det var slut så vi åkte till foderboden. Efter det plockade vi upp min broder som skulle hjälpa mig med skolarbete men han förstod uppdraget nästan som mig så det blev inte så mycket arbete på det. Men det var kul att träffa honom :). Träffar båda min bröder för lite.

Här kommer Nandas planering för nästa vecka:

Måndag: Uteritt (50 halter och massa avsakningar, det kommer säkert gå sakta)

Tisdag: Sara brukar rida men hon får inte rida på 4 veckor, så det blir Ridhuset och träna på läxan

Onsdagen: Vila

Torsdag: Ridhus

Fredag: Vila eller utritt

Lördag: Ridhus (kolla av innan tävlingen)

Söndag: Haningebyggdens RK LC LB :D.

Hare bra /N&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0