Never say never

Heej bloggen, vaknade ganska tidigt i dag. Ska ner till stallet om några minuter och rida för Sara.
Skulle blir lektion i går men Sara mådde dåligt för att hon har ju ramlat av hästen förra veckan. Men jag fick en lite sovmorgon då, det tackar man altid för. I går gjorde jag halva mitt uppdrag har bara MVG delen kvar och den är den jobbigaste. Men jag ska kämpa.
Jag fyller ju år på tisdag har nästan glömt bort det, vi ska köpa min pressenter på fredag och för första gången i mitt liv så ville jag typ inte det. Jag är verkligen inte sugen på att fylla år, men det blir säkert bra. Kim och Zam kanske skulle komma på lördag och gratta mig för helgen efter ska vi till södertälje med tävlings sektionen för att hjälpa till och sen på söndag ska jag tävla. Vi ska också fira pappa på lördag för han fyller år då vi ska till södertälje. Men på fredag ska vi kolla på kläder till mig. Jag skulle igentligen få min hjälm, men jag hade köpt upp mina pengar så jag får vänta en månad till :(. Mamma och pappa ville inte köpa den så jag skulle betala den själv men den kostar 2.799 tror jag och det har jag inte nu. 

Men nu ska jag till stallet kanske skriver något efter vet inte men jag ska säkert plugga när jag kommer hem så det kanske inte blir något.
Min tårta 
BILD: Min tårta jag hade föra gången jag fyllde år, min pappa gjorde den åt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0